+48 22 518 01 50 / 51 Wsparcie techniczne Logowanie

RESTAURACJA AV – JAK UZYSKAĆ JAK NAJWIĘCEJ ZA SWOJE PIENIĄDZE

SYSTEM WENTYLACYJNY NIE JEST MOŻE TAK WAŻNY JAK GRILL CZY PIEKARNIK, ALE NIE MOŻNA GO ZANIEDBAĆ. W KOŃCU ŚWIETNE WZORNICTWO, WYSOKIEJ JAKOŚCI GŁOŚNIKI I WYDAJNE EKRANY TO KLUCZOWE ELEMENTY, KTÓRE POZWALAJĄ STWORZYĆ NIEZAPOMNIANE I WCIĄGAJĄCE WRAŻENIA PODCZAS POSIŁKÓW.

Ale tak jak Twoja restauracja nie jest podobna do żadnej innej, tak samo nie ma dwóch takich samych systemów AV. Nawet w przypadku sieci restauracji istnieją niewielkie różnice w konstrukcji i funkcjach poszczególnych systemów, a ponadto istnieje szereg czynników, które należy wziąć pod uwagę, aby uzyskać system najlepiej dostosowany do potrzeb użytkownika i jego budżetu. Poniżej przedstawiamy je wszystkie i dzielimy się spostrzeżeniami naszych specjalistów od systemów AV.

#1: Zdefiniuj swój “prime time” – jak on wygląda i brzmi.

Każda restauracja prosperuje dzięki wyjątkowej porze. Na przykład bary sportowe najlepiej prosperują w soboty i niedziele, kiedy rozgrywane są wszystkie najważniejsze mecze. Z drugiej strony, w lokalach gastronomicznych największy ruch panuje zwykle w czwartkowe i sobotnie wieczory.

Gib Harris, dyrektor ds. sprzedaży systemów w firmie Mood Media, podkreśla, jak ważne jest zrozumienie, jakie wrażenia chce się wywołać w czasie największego natężenia ruchu. “Zawsze pytam moich klientów: “Jak wyglądają i brzmią wrażenia w godzinach największej oglądalności?” Czy muzyka jest najważniejszym elementem doświadczenia, czy też jest w tle, aby stworzyć specyficzną atmosferę? Czy starasz się, aby klienci czuli się jak na wielkim meczu? System audiowizualny musi zapewniać co najmniej odpowiednią wydajność, aby zapewnić wrażenia w czasie najwyższej oglądalności.

 

#2: Zdefiniuj swoją klientelę

Przed zainwestowaniem w restauracyjny system AV należy zastanowić się nad klientami i rodzajem doświadczeń, jakich oczekują w danej firmie.

Na przykład przedstawiciele klasy średniej i wyższej z pokolenia X nie szukają ekranów w całej jadalni i głośnej muzyki w swojej ulubionej włoskiej restauracji. Chcą prowadzić swobodne rozmowy, popijając wino i delektując się wspaniałymi posiłkami. Milenialsi, którzy odwiedzają Twój lokal z sushi późnym wieczorem, z pewnością docenią głośną muzykę taneczną i ambientowe wizualizacje na ścianach. Jeśli siedzą przy barze z sushi, to w czasie rozmowy będą chcieli obejrzeć telewizję. Pamiętaj – klienci są tak samo wyjątkowi jak Twoja marka, a doświadczenia, które tworzysz, mają na celu zaspokojenie ich preferencji, tak aby chętniej do Ciebie wracali.

 

#3: Poznaj swój zakres ubezpieczenia.

Kiedy mówimy o zasięgu, mamy na myśli to, ile miejsca i jakie obszary są objęte systemem audiowizualnym. Głośniki nie muszą znajdować się w każdym miejscu restauracji, a ekrany mogą być potrzebne tylko przy wejściu i przy barze. Przejdź przez budynek i zrób listę pomieszczeń i obszarów każdego pomieszczenia, w których będą obecne urządzenia audiowizualne. Uwzględnij również jadalnie na świeżym powietrzu i rozważ różne warianty rozmieszczenia głośników i ekranów. Pokrycie określa projekt, rozmieszczenie i konkretny sprzęt wymagany do spełnienia potrzeb użytkownika.

#4: Poznaj swoją funkcję.

Mówiąc najprościej, funkcja odnosi się do tego, co dane rozwiązanie ma robić. Na przykład, czy ekrany mają służyć do odtwarzania telewizji czy wyświetlania informacji cyfrowych? Czy chcesz, aby wykonywali obie te czynności? Chcesz, aby w Twojej kuchni była funkcjonalność PA? A może chcesz stworzyć w swoim barze sportowym atmosferę przypominającą salę kinową podczas meczów. Jak wspomniał Greg Gershon, wiceprezes ds. sprzedaży systemów w firmie Mood Media, zrozumienie potrzebnych funkcji pomoże uzyskać najlepszą wartość.

“Nie sposób przecenić znaczenia wiedzy o tym, jak ma działać system AV” – mówi Greg. “Jeśli użytkownik ma wizję potrzebnej mu funkcjonalności, dostawca usług AV będzie lepiej przygotowany do wyboru odpowiednich komponentów i jakości odpowiadających jego potrzebom i budżetowi”.

 

#5: Wymagaj jakości handlowej.

Istnieje istotna różnica między sprzętem klasy komercyjnej a domowym sprzętem AV i jeśli chcesz uzyskać jak najwięcej korzyści, wybierz ten pierwszy.

Ekrany, głośniki i wzmacniacze klasy komercyjnej są zaprojektowane do niezawodnej pracy przez kilka godzin dziennie, 365 dni w roku. Dodatkowo, ekrany klasy komercyjnej mają ochronną obudowę, która zapewnia wysoką wydajność nawet w środowisku restauracyjnym.

Trzaskający głośnik lub niewyraźny obraz na płaskim ekranie nie sprawi, że goście rzucą serwetki na stół i wyjdą. Jednak tego typu jakość sprawi, że goście będą mieli złe wrażenie o restauracji – niezależnie od tego, czy jedzenie jest dobre, czy nie.

Upewnij się, że zainwestowałeś w wysokiej jakości sprzęt klasy komercyjnej takich marek, jak Bose, Klipsch, LG, Samsung i innych, które koncentrują się na zastosowaniach komercyjnych. Producenci ci wiedzą, jak projektować swoje profesjonalne linie produktów, aby zapewnić maksymalną wydajność i niezawodność w środowisku restauracyjnym.

Ponadto, jeśli masz wiele lokalizacji, skorzystanie z usług producenta sprzętu klasy komercyjnej może dać Ci możliwość uzyskania rabatu dzięki zakupowi lub leasingowi sprzętu w większej ilości.

 

#6: Zatrudnij wykwalifikowanego specjalistę ds. systemu AV w restauracji.

Ten punkt prawdopodobnie rozumie się sam przez się, ale mimo to warto o nim wspomnieć. Branża AV jest pełna świetnych projektantów i instalatorów, ale w Twoim najlepszym interesie jest znalezienie firmy, która ma szczególne doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań audiowizualnych dla restauracji, ponieważ wie, jak prawidłowo zaprojektować system z uwzględnieniem wymagań środowiska restauracyjnego. Zadadzą Ci właściwe pytania, a w konsekwencji polecą sprzęt odpowiedni do Twoich potrzeb, przestrzeni i budżetu.

Pamiętaj – dostawca usług AV powinien również pełnić rolę konsultanta. Jeśli przed konsultacją poświęcisz czas na omówienie poprzednich pięciu kroków, jeszcze bardziej ułatwisz ekspertowi ds. rozwiązań AV zaprojektowanie i zainstalowanie systemu, który urzeczywistni Twoją wizję.

 

#7: Miej otwarty umysł.

Bez względu na to, jak konkretna może być Twoja wizja, ważne jest, aby podczas konsultacji zachować otwarty umysł. Zaproponuj swoją wizję, a następnie pozwól profesjonaliście AV podzielić się swoją wiedzą i zadać dodatkowe pytania. Ci ludzie żyją audiowizualnością i doskonale wiedzą, jak pomóc Ci stworzyć wrażenia, które Twoi goście będą chcieli powtarzać – raz za razem.


Skontaktuj się z nami
już dziś, aby umówić się na bezpłatną konsultację z jednym z naszych profesjonalistów od AV dla restauracji. Zainstalowaliśmy więcej systemów audiowizualnych dla restauracji niż jakikolwiek inny dostawca na świecie i pomożemy Ci dobrać odpowiednie komponenty do Twoich potrzeb i budżetu.

POŁĄCZ SIĘ Z NAMI

Skontaktuj się z nami już dziś i popraw jakość obsługi klienta w swojej firmie.

"*" oznacza pola wymagane

Nazwa*
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.