+48 22 518 01 50 / 51 Wsparcie techniczne Logowanie

ATLANTA POŁUDNIOWA
STUDIUM PRZYPADKU

Wykorzystanie muzyki, komunikatów głosowych i oznakowania cyfrowego wzmocniło nasze relacje z klientami.

O GASTROENTEROLOGII ATLANTA SOUTH

Głównym celem zespołu w Atlanta South Gastroenterology jest zapewnienie pacjentom najlepszej możliwej profilaktycznej i terapeutycznej opieki nad układem pokarmowym oraz przekraczanie oczekiwań przy każdej okazji. Praktyka została otwarta w 1984 r. przez dr Davida M. Martina.

WYZWANIE

Firma Atlanta South nawiązała współpracę z firmą Mood, aby ustalić, czy wykorzystanie muzyki, komunikatów na żądanie i oznakowania cyfrowego poprawiłoby jakość obsługi i ogólne wrażenia pacjentów.

PODEJŚCIE

Firma Mood współpracowała z Atlanta South, aby ocenić ich konkretne cele w zakresie każdego aspektu doświadczenia pacjenta. Zespół dobrał muzykę, aby stworzyć spokojne i kojące środowisko w biurach. W przypadku komunikatów na żądanie celem było zwiększenie świadomości w zakresie zalecanych badań kontrolnych i typowych procedur, oferowanie delikatnych przypomnień o konieczności umówienia się na wizytę w stosownych przypadkach oraz wzmocnienie ogólnych zasad praktyki. W przypadku oznakowania cyfrowego Atlanta South chciała zachęcić pacjentów do przyjmowania do wiadomości i przestrzegania przepisów oraz wykorzystać siłę komunikacji wizualnej do edukowania pacjentów za pomocą ilustracji z podręcznika medycznego dr Martina i dalszego podkreślania kluczowych zasad, takich jak akceptacja ubezpieczenia medycznego, zasady dotyczące niestawiania się i opieka po godzinach.

WYNIK

“Nie moglibyśmy być bardziej zadowoleni z naszych usług, a nasi pacjenci również” – powiedziała Donna Flippin, administrator praktyki w Atlanta South Gastroenterology. “Wykorzystanie muzyki, komunikatów głosowych i oznakowania cyfrowego wzmocniło nasze relacje z klientami. Komunikacja z pacjentami i ich zaangażowanie są bardzo ważne” – powiedziała Donna. “Nie wyobrażam sobie powrotu do prowadzenia biura bez tych usług”.

PODNIEŚ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA

Podnieś jakość doświadczenia i zapewnij sobie spokój ducha, na który zasługujesz dzięki Mood. Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej.

"*" oznacza pola wymagane

Nazwa*
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.